27 Şubat 2016 Cumartesi

Windows Güvenlik Duvarı Nedir? Windows Güvenlik Duvarı Ayarları ve Windows Güvenlik

Windows güvenlik duvarı, Windows işletim sistemleri içerisinde yer alan bir güvenlik yazılımıdır.
Microsoft'un resmi ürünü olan ve hala gelişimine devam edilen Windows işletim sistemleri, bir kişisel bilgisayar kullanıcısının ihtiyacı olabileceği birçok temel yazılımla birlikte sunulmaktadır. Özellikle yeni nesil teknolojide güvenlik risklerin sayısının oldukça fazla olması nedeniyle Microsoft kullanıcıları kimlik avı ve diğer tehditlere karşı korumak için kendi güvenlik yazılımını varsayılan olarak sunmaktadır.

Windows Güvenlik Duvarı Ayarları

Windows işletim sistemleri içerisinde Denetim Masası'na eriştikten sonra Windows Defender'a giriş yaparak bilgisayarınızın ana koruyucu güvenlik yazılımına ulaşabilirsiniz. Buradan hem anlık korumayı takip edebilir hem de dilerseniz Windows'un varsayılan güvenlik duvarı uygulamasını devre dışı bırakabilirsiniz.

Windows Güvenlik Duvarı Kapatma

Başlat menüsü aracılığıyla Denetim Masası ögesine giriş yaptıktan sonra arama çubuğuna “güvenlik duvarı” yazın. Karşınıza gelen arama sonuçlarından Windows ve Güvenlik Duvarı seçeneğine tıklayın. Şimdi buradan “ Windows Güvenlik Duvarı'nı devre dışı bırak” seçeneğine tıklayın. Bu tıklamayı da gerçekleştirdiğinizde güvenlik duvarı kapatılacak ve bilgisayarınızın risk altında olduğunu söyleyen bir ibare bildirim alanına gelecektir.
Kaynak: https://wmaraci.com/nedir/windows-guvenlik-duvari

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder